Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modulární webové rozhraní pro PBX Asterisk
Moučka, Martin ; Rášo, Ondřej (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi přístupy ke konfiguraci pobočkové ústředny Asterisk PBX a návrhem vlastního modulárního rozhraní. Toto modulární rozhraní má za cíl usnadnit konfiguraci ústředny a pomocí modulů umožnit jeho další rozšiřování o nové funkce. Nad rámec konfigurace ústředny je v práci obsažena tzv. samoobluha, která umožňuje uživateli linky prohlížení své historie hovorů a vedení vlastní knihy kontaktů. Součástí práce jsou také dva moduly použitelné zejména v prostředích linek technické podpory a callcenter. Tyto moduly rozšiřují funkce ústředny o interaktivní hlasové menu, volací automat a správu front. Rozhraní je přizpůsobené Asterisku ve verzi 13, tato nejnovější verze patří zároveň k verzím s prodlouženou podporou. Aplikace je zabezpe- čena pomocí přidělování uživatelských účtů s přiřazenou rolí, kterou si uživatel může přizpůsobit výběrem konkrétních práv.
Domácí telefonní ústředna pro VoIP
Bílek, Tomáš ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá praktickým využitím VoIP technologie v kombinaci s opensource softwarovou pobočkovou ústřednou Asterisk v domácnosti. Podstatnou částí práce je popis funkce jednotlivých částí veřejné komutované telefonní sítě a sítě VoIP. Jsou popsány principy digitalizace hlasu,nejpoužívanější kodeky a některé protokoly hlasových bran. Zakončení tvoří návrh využití technologie VoIP v domácnosti a jeho následná realizace a ověření v praxi. 
Modulární webové rozhraní pro PBX Asterisk
Moučka, Martin ; Rášo, Ondřej (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi přístupy ke konfiguraci pobočkové ústředny Asterisk PBX a návrhem vlastního modulárního rozhraní. Toto modulární rozhraní má za cíl usnadnit konfiguraci ústředny a pomocí modulů umožnit jeho další rozšiřování o nové funkce. Nad rámec konfigurace ústředny je v práci obsažena tzv. samoobluha, která umožňuje uživateli linky prohlížení své historie hovorů a vedení vlastní knihy kontaktů. Součástí práce jsou také dva moduly použitelné zejména v prostředích linek technické podpory a callcenter. Tyto moduly rozšiřují funkce ústředny o interaktivní hlasové menu, volací automat a správu front. Rozhraní je přizpůsobené Asterisku ve verzi 13, tato nejnovější verze patří zároveň k verzím s prodlouženou podporou. Aplikace je zabezpe- čena pomocí přidělování uživatelských účtů s přiřazenou rolí, kterou si uživatel může přizpůsobit výběrem konkrétních práv.
Domácí telefonní ústředna pro VoIP
Bílek, Tomáš ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá praktickým využitím VoIP technologie v kombinaci s opensource softwarovou pobočkovou ústřednou Asterisk v domácnosti. Podstatnou částí práce je popis funkce jednotlivých částí veřejné komutované telefonní sítě a sítě VoIP. Jsou popsány principy digitalizace hlasu,nejpoužívanější kodeky a některé protokoly hlasových bran. Zakončení tvoří návrh využití technologie VoIP v domácnosti a jeho následná realizace a ověření v praxi. 

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.